vineri, 27 noiembrie 2009

CE ESTE MAI GRAV? UN COPIL ÎMPINS SAU MAI MULŢI COPII VÂNDUŢI?

Toată suflarea „jurnalistică" îl acuză pe Băsescu pentru că a lovit un copil. Lovitură care de fapt o împingere. Nimeni din cei care au dat filmul cu Băsescu, dar nimeni nu dă filmele care îl acuză pe Johannis - premierul ales de PSD+PNL - din care reiese că acesta a fost parte a unei adopţii nu prea curate.

Revin cu întrebarea: CE ESTE MAI GRAV? UN COPIL ÎMPINS SAU MAI MULŢI COPII VÂNDUŢI?

Priviţi filmele aici şi trageţi singuri concluziile:





4 comentarii:

Ligia spunea...

Nu aveam blogroll. Acum am şi te-am băgat. Presupun că eşti dispusă să facem schimb. Nume: LeeGee-One.

O zi frumoasă şi ţie.

strumfita cu esarfa spunea...

gata, te-am adaugat :)
seara faina

strumfita cu esarfa spunea...

esti adaugata.
la pagina "Link-urile mele"
unde tin toate blogurile.
cu numele LeeGee-One, asa mi-ai zis sa te trec.
:)

Ligia spunea...

Pace. Nu am vazut. Nu m-am uitat la linkuri.