marți, 1 decembrie 2009

Gaudeamus 2009 - deja istorie

Mereu mi-au plăcut târgurile de carte. Am experimentat calitatea de vizitator, iar acum şi pe cea de expozant. Mult mai interesant. Aici am avut ocazia să văd oameni pe care de obicei îi văd numai la televizor. Şi nu numai. Mi-am revăzut foşti colegi, pe care nu-i mai văzusem de ceva vreme. În concluzie lume multă şi bună. La lume bună aş menţiona pe Manuela Hărăbor, Anca Sigartău, Liiceanu, Cleopatra Stratan cu tatăl ei, Boc, Tudor Octavian etc. La lume multă pe Geoană.

Anul acesta a fost o ediţie de criză. S-a resimţit şi la încasări, mai ales că profesorii nu au mai beneficiat de acea sută de euro, de care beneficiaseră anul trecut. Reduceri au fost slavă Domnului mai la toate editurile. Cea care mi-a atras atenţia a fost cea de la editura Corint, unde reducerile au ajuns şi până la 70%. In rest pe lîngă cărţie noi apărute şi care aveau preţuri întregi, am găsit şi cărţi cu preţuri de 3 lei, 5 lei şi 10 lei. Şi nu erau cărţi de lepădat.

Lansări de carte foarte multe. Cele mai populare au fost bineînţeles ale divelor Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin. De la prima dintre ele am reuşit chiar să obţin un autograf, după o lungă aşteptare la coadă. Se pare că Poliromul, care a editat cartea pe nume NIŞTE RĂSPUNSURI, a vândut în acea zi cca 2000 de exemplare. Tritonicul care a editat cartea Andreei Marin nu se poate lăuda cu un asemenea succes. Au fost vândute aproximativ 200 de exemplare. Cel puţin aşa am citit pe un site. Nu mai ţin minte care. Ce-i drept cartea zânei costă 85 de lei (65 la reducere). Cu o seară înainte îşi lansase cartea şi Iuliana Marciuc.

Per total a fost o ediţie interesantă. Cei care au ratat-o au ce regreta.
























































Niciun comentariu: