sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Altă mârşăvie a lui Roşca Stănescu

Sorin Roşca Stănescu pare că nu mai are alt ţel în viaţă, decât să-l dea jos pe Băsescu. Are el motivele lui. Din păcate, pentru că alte arme nu are, a ales să joace murdar, să lovească josnic pe la spate. Se pare că cineva l-a cam „făcut" cu armele proprii şi nu prea i-a convenit. Mă refer la scandalul Macovei, Chireac, Roşca Stănescu, scandal din care iese cam şifonat şi cu o credibilitate de jurnalist mult diminuată.

Vrând să văd cum îşi justifică mârşăvia, am intrat pe blogul lui şi ce să vezi? Vaşnicul jurnalist a mai scornit ceva. O aşa zisă carte scoasă de American Committee Against Corruption numită Basescu: The Shame of Romania.

Cu ajutorul lui Google, am purces la căutări pe net, să văd ce hram poartă comitetul ăsta şi mare lucru nu am găsit, ceea ce îmi întăreşte convingerea că e o altă invenţie a unui Roşca Stănescu disperat.

Astfel, am găsit un site, de fapt un blog găzduit de wordpress, care are postate 2 articole mari şi late, ambele fac referire la cartea de care spuneam mai sus. Se face o aşa zisă descriere a cărţii respective. Eu, lucrând în domeniul editurilor şi vânzării de carte şi ştiind procedurile de promovare a unei cărţi, m-a frapat faptul că nu este dată nici o poză a copertei cărţii, nu tu număr de pagini, nu editură, nu preţ, nimic. Doar atât: cine o vrea să scrie la o adresă de mail.

 La o aşa denumire pompoasă de comitet mă aşteptam ca blogul să fie o chestie stufoasă, că vorba aia corupţie este peste tot în lume, dar na, se pare că acest comitet american a ales ca prim subiect tocmai pe Băsescu. Curat murdar.

Ce am mai găsit este un articol postat aici, articol semnat Laura Cernahoschi, care confirmă bănuielile mele, că este o altă manevră murdară a jurnalistului.

Punând toate lucrurile cap la cap, stau şi eu şi mă întreb, de ce atâta disperare, ce mize sunt la mijloc, ce interese îi mână pe aceşti oameni să sară la gâtul lui Băsescu? Şi având în vedere că Sorin Roşca Stănescu este un bun prieten cu Patriciu de gâtul căruia atârnă un proces cu acuzaţii grave: iniţierea unui grup de crimă organizată, spălare de bani în formă agravantă, asociere în vederea săvârşirii de infracţiuni, înşelăciune, delapidare, divulgare de informaţii cu caracter secret, am o vagă bănuială.

Şi apropo de proces, de aici am aflat că ieri a avut Patriciu audiere. N-am auzit nici o ştire în sensul ăstă, cum au decurs audierile. Probabil că s-a amânat din nou. Vicii de procedură ca de obicei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

invatat o multime