vineri, 25 decembrie 2009

CRĂCIUNUL COPILĂRIEI MELE

Crăciunul este o sărbătoare frumoasă. Poate cea mai frumoasă. În special ptr copiii care au fost cuminţi şi au primit daruri de la Moş Crăciun cel generos.

Îmi aduc aminte de o secvenţă din copilăria mea. Trecuseră câteva zile de la Crăciun, dar tata primise o jucărie ptr mine de la o cunoştinţă. Când a ajuns acasă şi mi-a dat-o mi-a zis că s-a întâlnit cu Moşul (pe vremea aia era Moş Gerilă) pe drum şi mi-a trimis jucăria prin el. Eram atât de încântată că s-a gândit Moşul din nou la mine şi nu m-a uitat...  Nici nu mai ştiu câţi ani aveam.

Între timp am crescut, tata nu mai este, iar Moş Crăciun şi-a îndreptat paşii către alţi copii.

Sărbători cu bine şi CRĂCIUN FERICIT!

3 comentarii:

blogurim spunea...

Craciun Fericit:P

Ligia spunea...

Numai bine şi ţie :)

Contesina spunea...

Mi-a placut povestea....mult!