luni, 7 decembrie 2009

Penibil până la capăt

Geoană se pare că este incapabil să-şi accepte înfrângerea. Aseară îi dădea sfaturi pline de „înţelepciune" preşedintelui cum că ar trebui să ştie să piardă. Le citez de pe realitatea.net:

«Mircea Geoană crede că Traian Băsescu nu ştie să piardă: "îl înţeleg omeneşte, dar din punct de vedere al omului de stat, trebuie să accepte această înfrângere, voi avea o relaţie de politeţe cu Traian Băsescu ca şi cu un fost şef de stat".


"Eu îl înţeleg pe Traian Băsescu, poate că staff-ul de campanie i-a dat cifre care sunt mai optimiste din teritoriu, mă refer la numărul de voturi. Avem suficient de multă experienţă să ştim când câştigăm şi când pierdem. Acuma câştigăm", a adăugat Mircea Geoană.

Şi Crin Antonescu spune că nu crede ca Traian Băsescu a câştigat alegerile. "Îl cred pe Mircea Geoană", spune liderul PNL. "Vom număra voturile, eu mi-am asumat o poziţie foarte riscantă în politica românească. PNL e construit în jurul unor simboluri unor atitudini, mi-am asumat un risc mergând cu PSD-ul, sunt conştient".

Cu alte cuvinte dă sfaturi pe care el nu este capabil să le pună în practică. La fraudele din curtea lor nu face referire. Numai faptul că Voiculescu a încălcat legea şi a băgat pe post lătrători la adresa lui Băsescu mi se pare destul de grav.
 
La numărarea voturilor se pare că într-adevăr Geoană a avut mai multe în România. Dar atunci mă întreb cum putea să fraudeze PDL-ul?

Niciun comentariu: