marți, 29 decembrie 2009

Şi prostănac şi piază rea!?!

„Răsfoind" net-ul am ajuns la o ştire care până mai ieri circula ca şi zvon. Editura Nemira are probleme financiare grave. A cerut Tribunalului Bucureşti insolvenţa şi intenţionează să intre în reorganizare judiciară. Sincer regret această stare de fapt, mai ales că şi eu lucrez in acelaşi domeniu, al cărţii, şi tot atât de sincer sper ca totul să se termine cu bine, mai ales că Nemira este un nume greu în panoplia de edituri a României şi lumea cărţilor ar fi mult mai săracă.

Dar oricât de mâhnită aş fi din această cauză, un gând ghiduş nu-mi dă pace. De aceea nu mă pot abţine, şi întreb şi eu: Le-o fi adus Geoană ghinion? După cum cred că se ştie are omul o carte şi tocmai la Nemira şi-a găsit să o editeze. E vorba de cartea intitulată sec Încredere şi care a fost lansată in toamna acestui an.








4 comentarii:

Miţă spunea...

Off topic: La multi ani si inspiratie maxima in noul an. Distractie misto de revelion. ;)

Ligia spunea...

Multumesc mult. La fel si tie.

Unknown spunea...

Foarte interesant blogul, la mulți ani și mai scrie.

Apropo, ce mai e cu "prietena mea" Mari?

Ligia spunea...

La mulţi ani! Mulţumesc ptr incurajări. Mari e ok. Si-a petrecut sărbătorile la Vâlcea.