joi, 22 octombrie 2009

CRIN ÎN TOT ŞI TOATE

Ca orice om interesat de ceea ce se petrece în aceste zile în care toată clasa politică fierbe, am început să caut informaţii pe bloguri şi pe site-urile de ştiri. Evident am început căutarile pe vestitul „GOAGĂL".  Am auzit că preşedintele are blog, aşa că prima căutare a fost evident Traian Băsescu. Nu mi-a venit să cred că primul link rezultat în urma căutării a fost al lui... Crin Antonescu - link sponsorizat se pare. Am trecut uşor cu vederea deşi mi s-a părut un pic ciudat.

După ce m-am edificat cu ceea ce citisem până atunci, am zis să intru totuşi si pe un site de ştiri şi am ales realitatea.net, fiind un post obiectiv după părerea mea. Iar „GOAGĂL", iar căutare, realitatea de data aceasta şi ce să vezi? Iar Crin Antonescu primul link. De data asta m-am enervat.

Mi-am zis că dacă tot se bagă în faţă şi în seamă să intru totuşi şi pe blogul lui, deşi nu aveam această intenţie, nefiind deloc fană. Şi i-am lăsat un mesaj. Printre altele l-am informat că votez cu Băsescu. Bineînţeles comentariul n-a apărut, pe blogul liberalului neintrând decît comentariile care îl „coafează", spre deosebire de blogul preşedintelui unde găseşti şi destule critici.

Dovada:





16 comentarii:

ella spunea...

Crin este omul care se implica pentru ca Romania sa meraga spre un drum mai bun.

adina spunea...

Antonescu duce o campanie cinstita, diferita fata de toate celelatle cu care ne-am confruntat de-a lungul timpului. Eu ii apreciez initiativa si inventivitatea. M-a convins sa il votez.

Anonim spunea...

Am observat si eu ca Antonescu are o campanie bine pusa la punct.Dar imi place ca nu are un stil agresiv si deranjant.El va fi ales presedinte...pt ca merita.

Ligia spunea...

@ella si @adina: Fiecare are dreptul la o părere. Vă respect opiniile, dar nu le împărtăşesc.

Ligia spunea...

@anonim: Nu are stil agresiv zici? Eu nu am vazut niciun plan concret la el, ci numai acuzaţii, jigniri şi multă nehotărâre. Si-a făcut autocritica în ceea ce îl priveşte propunerea lui Olteanu la BNR, la nici 3 săptămâni după ce l-a propus pe Johannis ca premier, se aude un alt nume - Patriciu, şi exemplele pot continua.

Anonim spunea...

Va puteti da seama ca pe google apare toate numele posibile a tuturor parlamentarilor si a altora deoarece se formeaza o valva toata lumea critica , barfeste , paraste si tot asa .Nu poti spune ca nu este in mijlocul atentiei este ceva normal este un candidat ca si ceilalti si incerca sadea tot ce este bun din el pentru a putea sa "ia Romania" din mainile criminale.

Gabi A. spunea...

Draga Ligia tu chiar ai trait bine din minciunile si promisiunile in van ale lui Basescu? Noul lui slogan "Basescu pentru Romania" e agresiv si impunator prin insasi faptul ca e ahtiat de putere si crispat sa nu iasa invins din cursa prezidentiala. Basescu e las si parvenit, a vandut Flota si multe altele. Ne-a vandut iluzii si sperante dar impozitabile bineinteles. Spune-mi ce a facut concret pentru Romania. Ce il califica pe Basescu termenul de "bun-simt" de exmplu, mai ales ca l-a plagiat pe Antonescu. Ce a facut pentru pensionarii care mor de foame, pentru studentii care ies pe banda rulanta (mai ales daca ai bani) si in cele mai multe cazuri direct someri. Ce a facut totusi? Iti spun eu, NIMIC! Si apropo de comentarii. Nici mie nu mi-a fost "aprobata" parerea pe site-ul/blogul lui Basescu si a fost decenta in exprimare, dar acida ce-i adevarat. Incontestabil, Antonescu ramane alegerea viabila pentru Romania. Gabi A.

Ligia spunea...

@Gabi A. A vândut flota zici? Dar ce România e sat fără câini? Cum a putut să o vândă singur? Pe vremea aia era alt preşedinte şi la cât de „iubit" este Băsescu sigur era la puşcărie acum. Dar fără dovezi e cam greu, chiar şi în România. Pensionarii mor de foame? Să mă ierţi. Mama mea a muncit toată viaţa ei şi are o pensie decentă, care nu este nici pe departe specială. Nu face lux, dar nici nu moare de foame. Oare cât au muncit în viaţa lor pensionarii care mor de foame acum? Cât despre studenti nu văd unde este vina lui Băsescu. Nu am să înţeleg niciodată de ce lumea aşteaptă de la preşedinte (oricare ar fi acela) să-i fie bine. Eu gândesc altfel. Dacă eşti competent, ştii o meserie, munceşti şi ştii ce vrei de la viaţă, şi nu tot aştepţi să ţi se dea, atunci eu nu văd de ce nu ţi-ar putea fi bine. Eu nu am mers niciodată pe promisiunile nimănui. M-am luptat, şi zic eu că am şi reuşit şi rău nu-mi este. Cu respect.

Paula spunea...

Pe 22 noiembrie alegeti cu capul. Avem o suma mare de candidati dar doar putini cu sanse reale. Orice vot aruncat aiurea, e un vot pierdut... Basescu va fi schimbat in turul 2 de contracandidatul sau. Iar singurul care are sanse reala sa-l invinga este Crin Antonescu. Geoana nu ia voturi nici de la toti PSD-istii, iar Oprescu o sa ia voturi doar din Bucuresti... Eu votez cu Crin Antonescu pentru ca vreau sa scap Romania de ciuma Basescu!

Ligia spunea...

Spor! Vorbim dupa alegeri.

Grigorescu spunea...

Pai daca tot apare primul...inseamna ca va fi primul. Eu il simpatizez pe Antonescu. M-am saturat de scandalurile piratului Base. Imi doresc un presedinte altfel

aurelian spunea...

Apare primul pentru ca Basescu ne-a furat tot .Trebuie sa punem capat acestui cosmar.Sa votam Crin Antonescu

Ligia spunea...

Apare primul pentru că e link sponsorizat, adică şi-a cumpărat locul. Din banii cui? Sunt de acord cu tine că e altfel, dar nu în sensul bun. Cum poţi avea încredere într-un om care îl susţinea atât de puternic pe Johannis, încât la nici 3 săptamani declară că l-ar pune premier pe Patriciu? Ca să nu mai zic de faptul că recunoaşte că Olteanu, care nu demult habar nu avea să calculeze un TVA, nu are ce căuta la BNR. Ăsta e de abia începutul gafelor. Cine ştie ce mai urmează...

Ligia spunea...

@ Aurelian. Mie îmi place să vorbesc concret, pe dovezi. Afirmi că Băsescu ne-a furat tot. Eu nu simt asta. Poate mă luminezi tu şi-mi spui ce anume ţi-a furat.

Anonim spunea...

prea penala faza,am incercat si eu si a aparut altceva: [ulr]http://www.pemarecuel.ro/?gclid=CPWWxIzU050CFVITzAodejQdGQ[/url]..prea tare si asta.
draga mea ligia,il mai pupi mult in c.r pe marinar?..chiar nu ti a lasat un gust amar?

Ligia spunea...

@Anonim ăsta din urmă. Cât curaj domnule să vă daţi anonim. Eu doar am făcut precizarea că voi vota cu Băsescu. Am acest drept de a alege cine să mă reprezinte. Cât despre pupat în cur, nu cunosc procedeul, se pare însă că tu eşti familiar cu situaţia, chiar îi recunosşti şi gustul.