duminică, 11 octombrie 2009

Cotroceni



Azi am profitat de faptul că Băse a sfinţit biserica din curtea Palatului Cotroceni şi ne-a lăsat şi pe noi să vizităm locurile în care el munceşte cu drag şi spor pentru bunul trai al dragului său popor. Numai curtea, că palatul era închis pentru vizitatori. Intrarea s-a făcut pe bază de buletin. În curte lume multă, care asista la slujbă prin intermediul monitoarelor montate afară. Din păcate pe preşedinte nu l-am văzut. Poate data viitoare.

Ce nu mi-a plăcut: controlul până în dinţi făcut de oamenii de la intrare. A trebuit să-mi scot tot de prin buzunare plus că m-a luat una la pipăit cu un aparat care piuia intr-una.

Ce mi-a plăcut: nu am dat de cucuvea.




































































































Niciun comentariu: