duminică, 27 septembrie 2009

Sfat util ptr cei care vor sa scape rapid de Romtelecom

Astă vară, cam prin luna iunie am primit un telefon de la o domnişoară drăguţă de la Vodafone care mi-a propus un abonament de telefonie fixă la ei. Mi-a prezentat tipul de abonament, cam ce am inclus în el şi ce bonusuri am. Am mulţumit pentru ofertă şi am promis că îmi voi face un calcul şi voi reveni cu un răspuns. Ceea ce am şi făcut. Mi s-a părut ok şi am acceptat. Aşa că de cum am intrat în posesia noului post telefonic, mi-am îndreptat paşii către Romtelecom pentru a face cerere de reziliere a contractului. Mare greşeală. Nu că aş regreta că am renunţat la ei. Nicidecum. Poate că era mai bine dacă nu le mai plăteam abonamentul şi îmi închideau telefonul ei ca „pedeapsă" şi ar fi alergat ei după mine.

Am făcut cererea respectivă, m-au întrebat motivul pentru care vreau să renunţ şi mi-au oferit un abonament mai ieftin. Am fost categorică, răspunsul meu rămânând acelaşi. Gata cu Romtelecomul. Când duduia respectivă a înţeles în sfârşit că eram hotărâtă, mi-a adus la cunoştinţă că durează trei luni să-mi închidă postul telefonic. Nu am înţeles de ce, dar în fine, am trecut peste asta, mai ales că nu trebuia să le mai plătesc abonamentul. Urma ca la sfârşitul celor trei luni să mai vină o ultimă factură şi astfel să se termine toată tărăşenia. Au trecut cele trei luni, factura a venit şi din ea reieşea că romtelecomu' imi este dator cu 15 lei. M-am prezentat din nou la ghişeu ca să-mi revendic suma, dar stupoare. Trebuia să fac o altă cerere. De data asta de restituire a sumei pe care ei mi-o datorează. Pe care am făcut-o murmurând ceva de dulce la adresa mai marilor romtelecomului. Am ales dintre cele trei variante cea a mandatului, întrebând-o pe funcţionara respectivă cât timp durează până voi intra în posesia banilor. Mi-a răspuns cu o nonşalanţă care m-a dezarmat: „cam o lună". Raspuns care sinceră să fiu m-a blocat. Am întrebat-o dacă glumeşte şi mi-a răspuns că nu. Mi-au venit în minte tot felul de cuvinte pe care nu le pot reproduce aici. Am încercat să-mi păstrez calmul şi am mai întrebat-o doar atât: „Dacă eu nu-mi plăteam abonamentul, îmi închideaţi imediat telefonul şi alergaţi după mine ca să vă plătesc, iar eu trebuie să aştept patru luni ca să închid un post telefonic care nu-mi foloseşte şi să-mi recuperez şi o sumă de bani pe care am plătit-o în plus?" Femeia mi-a dat dreptate, dar că astea sunt regulile şi că asta este situaţia. Mi-a părut rău că mi-am vărsat nervii pe ea ptr că în fond nu avea nici o vină. Ea doar lucrează pentru ei. Aşa că până la urmă i-am mulţumit şi am plecat dezamăgită, regretând că am ales varianta să fiu corectă şi să merg pe calea logică.

Aşa că pentru cei care vor să renunţe la Romtelecom vă dau un sfat: NU-L MAI PLĂTIŢI CĂ VI-L ÎNCHID EI ORICUM, FĂRĂ SĂ MAI FACEŢI CERERI PESTE CERERI. MAI BINE SĂ ALERGE EI DUPĂ VOI, DECÂT VOI DUPĂ EI. ECONOMISIŢI BANI, TIMP ŞI NERVI.

Niciun comentariu: