luni, 12 ianuarie 2009

FERIŢI-VĂ!

E criză si din ce în ce mai multi şomeri. Sunt înscrisă la un binecunoscut site de joburi şi în fiecare seara primesc ofertele zilei şi nu am putut sa nu remarc ca pe zi ce trece sunt tot mai puţine. Din fericire, nu mai sunt printre cei care caută un loc de muncă, dar pentru cei care caută am un sfat. Dacă vă tentează un post de operator calculator la Biroul Notarial Public Banuţă Georgeta din Bucureşti, fugiţi cât mai departe. Am „lucrat" acolo 9 luni. Nici acum nu ştiu cum am reuşit sa rezist atâta vreme. La interviu doamna notar era numai lapte şi miere. Mă gândeam în sinea mea că a dat norocul peste mine. La numai două săptămâni a început calvarul. Nici nu vreau să-mi mai aduc aminte, dar totuşi la aproape un an de zile de când am scăpat de acolo, îmi dau seama că încă mă mai marchează. Ideea e că dacă vreţi un angajator care să vă respecte ca om, căutaţi în altă parte.

Niciun comentariu: