duminică, 7 iulie 2013

Reportaj din FerenTexas

„Ploua infernal" aseară, aşa că neputând să stau în curte, am dat drumul la televizor. Şi cum butonam eu de zor, am ajuns la Kanal D. Era o emisiune pe nume Asta-i România! Una din rubrici - un reportaj din FerenTexas. Mizerie multă în jurul blocurilor. La un moment dat reporterul îi ia un interviu unui băştinaş, că dacă îi zic ţigan, mă amendează:

- Ce faceţi aici toată ziua?
- Păi mă plimb şi seara vin acasă şi mă odihnesc.

Alt interviu, de data asta cu o băştinaşă, cu burta la gură, care mai avea doi puradei. Stătea pe o bancă la umbră. Cucoana era foarte ofuscată că nu vine nimeni să-i întrebe dacă au ce să mănânce. Trebuie să recunosc că aici avea dreptate. Nici la mine nu vine nimeni să mă întrebe dacă am ce să mănânc. De aia eu mă duc la muncă. Ea cred că nu.

Curat discriminare!

Niciun comentariu: