duminică, 19 februarie 2012

VANGHELIE, DOAMNA OANA ŞI SINISTRAŢII DIN CĂLĂRAŞI

Zău dacă înţeleg ce mama naibii a căutat primarele care este la sinistraţii din Călăraşi. Nu pricep şi basta. E ilogic. Înţelegeam dacă treaba din sectorul 5, sector în care locuiesc de când m-am născut şi în care am avut ghinionul să candideze şi să şi câştige acest surogat de primar, era ok. Cu zăpada nu zic strânsă, ci măcar dată la o parte de pe stradă să se poată circula cât de cât normal.
L-am văzut la tv cu câteva zile înainte de a pleca la Călăraşi, când zicea foarte mândru de el, că pe străzile secundare nu au intrat utilajele şi nici nu se va intra. Îmi venea să sparg televizorul.
Cu ce bani s-o fi dus el la sinistraţi, din ce fonduri? Nu l-a întrebat niciun „ziarist". De asemenea nu a fost intrebat nici dacă şi-a terminat treaba la el în sector, de şi-a permis să plece cu sorcova pe alte meleaguri. A fost întrebat în schimb de „doamna Oana". Ţara arde şi baba se piaptănă.
Anul ăsta sunt alegeri. Mă rog la bunul Dumnezeu şi Maica Domnului să nu mai câştige. E un adevărat blestem omul ăsta. Să se ducă cu domna lui Oana şi să candideze în Africa la oamenii de culoarea lui şi să ne lase în pace.

Niciun comentariu: