sâmbătă, 18 decembrie 2010

'ŢI-AI DRACU' CU BCR-UL VOSTRU

M-am săturat până peste cap de „băieţii deştepţi" care vor să scoată bani cu orice chip. Dar Doamne fereşte, nu prin metode corecte, ci prin tot felul de artificii incorecte şi pe seama muritororilor de rând.

Ca să nu mai lungesc vorba, este vorba de BCR LEASING, care printr-o metodă ingenioasă trebuie să recunosc, dar incorectă, a găsit cum să-şi rotunjească veniturile. Vrea să închidă de la 1.02.2011, singura casierie din Bucureşti unde se pot achita ratele de leasing fără comision, fiind îndreptaţi către casieriile băncii BCR. La care casierii trebuie achitat un comision aparent modic de 1 leu.

Nu sunt scârţană, Dumnezeu mi-e martor că in viaţă am pierdut sume mai mari de bani. Dar mi se pare abuzivă şi aberantă obligativitatea de a ne plăti ratele la aceste casierii.

Am scris şi un memoriu pe care îl voi depune luni la registratura BCR Leasing, memoriu pe care îl redau mai jos:

Domnule Director,

Subsemnata R.L., domiciliată în Bucureşti, str.___ nr.___, sector _, deţinătoarea contractului de leasing financiar ____ /__._.2006, prin prezenta îmi exprim indignarea cu privire la decizia pe care aţi luat-o cu privire la închiderea casieriei din incinta sediului BCR Leasing din Piaţa Alba Iulia nr.8, sector 3.

Indignarea mea se bazează pe faptul că ne obligaţi pe noi clienţii să plătim ratele aferente contractelor la filialele BCR contra unui comision de 1 leu, comision care nu este mare într-adevăr, dar este abuziv pentru că este vorba de o plată în numerar într-un cont BCR, printr-o agenţie BCR. Înţelegeam plata acestui comision, dacă făceam plata printr-o altă bancă (BRD, Raiffeisen etc.) într-un cont BCR.

De asemenea nu înţeleg de ce mă obligaţi să plătesc la BCR bancă pentru că eu am încheiat contractul cu BCR Leasing nicidecum cu banca. Oricum în contractul semnat cu dvs nu este stipulat niciun comision în cazul plăţii ratelor la filialele BCR.

În comunicatul de pe site-ul instituţiei invocaţi motive care ţin de siguranţa operaţiunilor cu numerar ca şi cauză pentru închiderea acestei casierii. Nu pot să nu vă întreb cu ce este mai sigură o agenţie mică de 2 X 2 m aflată pe o stradă oarecare, faţă de casieria din incinta BCR Leasing?

De aceea respectuos vă rog să dispuneţi continuarea funcţionării casieriei din incinta instituţiei pe care o conduceţi, sau dacă acest lucru nu este posibil, eliminaţi acest comision, repet abuziv, pe care ni-l puneţi în cârcă, nouă clienţilor BCR Leasing, aşa cum a fost de fapt până în vara anului 2007, când încet, încet aţi strecurat acest comision.

Dovediţi că sunteţi un director competent, aducând profit firmei pe care o conduceţi prin politici corecte, nu prin tertipuri de genul acesta, împovărându-ne cu comisioane, într-o perioadă în care fiecare leu din buzunarul nostru contează.

Mulţumesc anticipat,

Acum câteva săptămâni am avut câştig de cauză cu acelaşi BCR, pentru un comision (mama lor de comisioane cu cine le-a inventat) încasat eronat.

Cine ştie, poate am noroc şi acum.

Un comentariu:

Miţă spunea...

Succesuri maxime! Mos Craciun fericit! ;)